2013. április 27., szombat

Majomka versenye és hírek .... :)

Sziasztok!


Majomka novella versenye lezárult, amelyen 3-ik helyezést értem el.
Szeretnem megköszönni mindenkinek, aki szavazott, vagy legalább elolvasta a novellámat <3
És persze Majomkanak is, mint szervezőnek!
Az első két helyezett novelláját is ajánlom mindenkinek, bár én csak bele-bele olvastam ...
Az első helyezett: L. Milagrosz: Bűnös szenvedély
A második helyezett: Mese: Kellemetlenből kellemes


És némi magyarázat ... Rettenetesen sajnálom az eltűnésemet, de eléggé összejöttek a dolgok. 11-ikes gimis vagyok és én észlény előrehozott érettségit teszek ... Persze ez mindenki szerint ( szerintem is) jó dolog amíg nem jutunk el odáig, hogy  ezért mennyit kell gürizni ...  Az előző és a mostani héten volt két osztályozóm vagyis egy-egy írásbeli meg szóbeli ... pont két hét múlva lesz az érettségim, június 11-ikén a szóbelim és júni 21-ikén a nyelvvizsgám. Vagyis eléggé jól összehoztam a dolgaimat ... És hogy őszinte legyek az érettségire még nem igen készültem, mert az osztályzóim vették el az időm nagy részét valamint a tanulás, mert az idei év végém már beleszámít a felvételimhez ... Ezenkívül két levelező programban is részt veszek. Azonban így a 24 óra elég kevés, hogy mindenre legyen elegendő időm. És hát mostanában eleget betegeskedtem is, bár már jól vagyok, azért a betegség is épp jókor jött ... Ezért is írtam még régebben, hogy lesznek csúszások, bár nem gondoltam volna, hogy ekkor csúszás is lesz majd. Higgyétek el rettenetesen sajnálom. :/ Reményeim szerint  Hétfőn felkerül a következő fejezet ... De sajnos nem tudom megígérni... :/
Remélem meg tudjátok érteni, az okaimat ...
Köszönöm!
puszi<3
xoxo

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok szívem, és én mindig támogatlak :) <3 sok sikert.! <3

    VálaszTörlés
  2. Sziia Lilym! Remélem minden rendben lesz és sikerülnek az érettségik :)) Szorítok!!! Miből teszel előrehozottat? És ne érezd magad rosszul, amiatt, hogy eddig nem tudtál hozni friss fejezetet, a jövőd fontosabb :) Sok siket! Millió puszii.: Minie95 <<3

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! <3

    Daphnem <3 Köszönöm szépen <3 hű hát majd próbálkozom ;)

    Miniem<3 Köszönöm szépen a jókívánságokat <3 Rám is fér :D németből teszek előrehozottat emelt szinten ... :D de eléggé félek tőle, mert a német tudásom korántsem éri el az angol tudásom és mindig azon parálok, hogy ne angol szavakat használjak :D de szerencsére nem esik meg túl gyakran csak gyengébb napjaimon :D Köszönöm szépen a megértésed <3 azért nem szeretnélek titeket várakoztatni így ha jövök géphez tutit, hogy írok legalább egy keveset <3

    Köszönöm szépen csajok <3
    puszi<3
    xoxo

    VálaszTörlés